بنابراین، از طریق یک روش کمی، این تحقیق آموزش و پرورش آندراگوژی با ارائه پشتیبانی اضافی برای سودمندی این مدل در محیطهای آموزشی به ادبیات مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای کمک میکند.
از نظریه خود تعیینی استفاده می کنیم تا رابطه بین عناصر روسری، انگیزه درونی دانش آموزان و عملکرد کلاس را فرض کنیم.
طبق SDT، افراد ذاتاً در دستیابی به پتانسیل درک شده خود از طریق تسلط بر عوامل انگیزشی فعال هستند.
این عوامل انگیزشی توسط گرایش قوی به سمت توسعه رشد و عملکرد یکپارچه هدایت می شوند به این ترتیب، زمانی که عوامل انگیزشی در دسترس باشد، افراد رشد شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک می کنند.
ما طرفدار این هستیم که عناصر روسری می توانند نیازهای انگیزشی دانش آموزان مرتبط با عملکرد کلاس دانش آموزان را برآورده کنند.
برای مثال، عامل “قطعیت” نیاز دانش آموزان به دانستن نتایج احتمالی رفتارشان را مورد بحث یک لیتر چند لیوان است قرار می دهد.
به عنوان یک عامل انگیزشی، پیشبینی نتایج آینده یک مؤلفه اساسی در افزایش تمایل دانشآموزان برای عملکرد بهتر است، زیرا میدانند تلاشی که او در انجام کار انجام میدهد به احتمال زیاد به کسب نمره بالاتر کمک میکند.
این امر به ویژه در شرایط فعلی که دانش آموزان با عدم قطعیت های متعدد در تمام جنبه های زندگی خود مواجه هستند، اهمیت بیشتری دارد. سطح بالایی از اطمینان در کلاس درس می تواند تا حدی ثبات را در معادله ایجاد کند.
هدف اصلی این مطالعه بررسی مکانیسمی است آموزش بستن روسری لاکچری که توسط آن عناصر روسری با عملکرد دانش آموزان از طریق انگیزش درونی مرتبط می شوند.
- منابع:
- تبلیغات: