از میوه خشک انبه در ژاپن برای ماهیگیری استفاده می کنند

میوه خشک انبه به میوه های خشک و آجیل گفته می شود در حالی که میوه ها پس از کم آبی خشک و کوچک می شوند، آجیل ها به طور طبیعی در داخل پوسته های سخت یافت می شوند.

هر دو غنی از مواد مغذی هستند که می توانند برای سلامتی شما مفید باشند بنابراین، میوه‌های خشک برای نوزادان، انتخابی سالم برای حمایت از نیازهای تغذیه‌ای آنها برای رشد و تکامل مناسب به نظر می‌رسد.

اما از آنجایی که برخی از میوه های خشک و آجیل می توانند واکنش های آلرژیک ایجاد کنند، مهم است که بدانیم آیا خوردن میوه های خشک برای نوزادان بی خطر است یا خیر.

بنابراین، در ادامه بخوانید تا در مورد سن مناسب برای تغذیه نوزادان با میوه‌های خشک، فواید سلامتی احتمالی، عوارض جانبی و دستور العمل‌های میوه خشک که ارزش امتحان کردن را دارند، بیشتر بخوانید.

میوه های خشک را می توان برای نوزادان بی خطر دانست. با این حال، به دلیل خطر خفگی احتمالی آنها، هنگام تغذیه آنها به نوزاد باید مراقب باشید بنابراین، خوب است که میوه های خشک را به شیوه ای مناسب برای سن سرو کنید.

انجیر خشک

برای نوزادان زیر یک سال، می توانید آن را به شکل پخته، پوره شده یا پوره سرو کنید برای نوزادان بزرگتر از یک سال می توان میوه های خشک را به صورت ورقه ای نازک و ریز خرد شده سرو کرد.

میوه های خشک پخته شده را می توان پس از شش ماهگی به نوزاد معرفی کرد این سنی است که نوزادان شروع به خوردن مواد جامد می کنند و همچنین رفلکس گگ به خوبی توسعه یافته است. اما مانند هر غذای جدید، قبل از معرفی میوه های خشک با یک متخصص اطفال صحبت کنید.

میوه های خشک سرشار از فیبر، ویتامین های خاص، مواد معدنی، آنزیم ها و ترکیبات فعال زیستی مانند پلی فنول ها هستند ترکیبات غذایی وسیع میوه های خشک را ارتقاء دهنده سلامتی می کند. در زیر برخی از فواید سلامتی میوه های خشک در مصرف منظم و در مقادیر متوسط آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *