انفجار بمب ساعتی با استفاده از ساعت هوشمند هایلو ls05

ساعت هوشمند یک کامپیوتر پوشیدنی به شکل ساعت است، ساعت های هوشمند مدرن مانند ساعت هوشمند هایلو ls05 یک رابط صفحه نمایش لمسی محلی برای استفاده روزانه ارائه می دهند.

در حالی که یک برنامه تلفن هوشمند مرتبط مدیریت و تله متری (مانند نظارت طولانی مدت زیستی) را ارائه می دهد، در حالی که مدل‌های اولیه می‌توانستند عملکردهای اساسی مانند محاسبات، زمان‌گویی دیجیتال، ترجمه و بازی را انجام دهند.

ساعت‌های هوشمند دهه ۲۰۱۰ عملکرد کلی‌تری دارند که به یک گوشی هوشمند نزدیک‌تر است، از جمله برنامه‌های تلفن همراه، سیستم‌عامل تلفن همراه، و WiFi به همراه اتصال بلوتوث از امکانات این ساعت می باشد.

برخی از ساعت های هوشمند به عنوان پخش کننده های رسانه ای قابل حمل با رادیو FM و پخش فایل های صوتی و تصویری دیجیتال از طریق هدست بلوتوث عمل می کنند، برخی از مدل‌ها که به آن‌ها تلفن‌های ساعت (یا بالعکس) می‌گویند دارای عملکرد تلفن همراه مانند برقراری تماس هستند.

در حالی که سخت افزار داخلی متفاوت است، اکثر آنها یک صفحه نمایش بصری الکترونیکی، یا LCD یا OLED با نور پس زمینه دارند. برخی از کاغذهای بازتابنده یا الکترونیکی برای مصرف انرژی کمتر استفاده می کنند.

ساعت هوشمند هایلو ls05

آنها معمولاً توسط یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شوند، دستگاه‌های جانبی ممکن است شامل دوربین‌های دیجیتال، دماسنج، شتاب‌سنج، گام‌سنج، مانیتور ضربان قلب، ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب‌نما، گیرنده‌های GPS، بلندگوهای کوچک و کارت‌های microSD باشند که توسط بسیاری از انواع رایانه‌های دیگر به عنوان ابزار ذخیره‌سازی شناخته می‌شوند.

نرم‌افزار ممکن است شامل نقشه‌های دیجیتال، زمان‌بندی‌ها و سازمان‌دهنده‌های شخصی، ماشین‌حساب‌ها و انواع صفحه‌های ساعت باشد، این ساعت می‌تواند با دستگاه‌های خارجی مانند حسگرها، هدست‌های بی‌سیم یا نمایشگرهای هدآپ ارتباط برقرار کند.

مانند سایر رایانه‌ها، ساعت هوشمند می‌تواند اطلاعات را از حسگرهای داخلی یا خارجی جمع‌آوری کند و می‌تواند داده‌ها را از دستگاه‌ها یا رایانه‌های دیگر کنترل یا بازیابی کند.

ممکن است از فناوری های بی سیم مانند بلوتوث، Wi-Fi و GPS پشتیبانی کند، برای بسیاری از اهداف یک کامپیوتر ساعت به عنوان قسمت جلویی برای یک سیستم راه دور مانند تلفن هوشمند عمل می کند که با استفاده از فناوری های بی سیم مختلف با تلفن هوشمند ارتباط برقرار می کند.

ساعت های هوشمند به ویژه در طراحی، ظرفیت باتری و کاربردهای مرتبط با سلامتی در حال پیشرفت هستند، برنامه های کاربردی مرتبط با سلامتی شامل برنامه هایی برای اندازه گیری ضربان قلب، SpO2، ورزش و غیره است.

اولین ساعت دیجیتال که در سال 1972 معرفی شد پالسار بود که توسط شرکت ساعت همیلتون ساخته شد و به یک نام تجاری تبدیل شد که بعداً در سال 1978 توسط سیکو خریداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *