اولین طلا کشف شده متعلق به این کشور است!

روسیه در سال 1823 به تولید کننده پیشرو طلا در جهان تبدیل شد و به مدت 14 سال نگهداری طلا در فویل آلومینیوم سهم عمده ای از عرضه جهانی را داشت.

در طول دوره دوم گسترش تولید 1850-1875، طلای بیشتری در جهان نسبت به تمام سال‌های پس از 1492 تولید شد، عمدتاً به دلیل اکتشافات در کالیفرنیا و استرالیا سومین افزایش قابل توجه 1890-1915 ناشی از اکتشافات در آلاسکا، قلمرو یوکان (یوکان فعلی) و آفریقای جنوبی است.

یکی از عوامل مهم در افزایش عرضه جهانی طلا، معرفی فرآیند نگهداری زیتون برای مدت طولانی سیانید در سال 1890 برای بازیابی طلا از سنگ‌های معدنی با عیار پایین و سنگ‌های معدنی حاوی طلای ریز و ذره‌ای بود.

تولید طلا در طول قرن بیستم به افزایش خود ادامه داد، تا حدی به دلیل بهبود روش‌های بازیافت و تا حدودی به دلیل رشد و گسترش مستمر عملیات استخراج طلا در آفریقای جنوبی به طلا عجله مراجعه کنید.

در اواخر قرن بیستم، چهار کشور آفریقای جنوبی، روسیه، ایالات متحده و استرالیا دو سوم طلای تولید شده سالانه در سراسر جهان را به خود اختصاص نقاشی با رنگ روغن دادند.

در اوایل قرن بیست و یکم، چین پیشرو جهان در تولید طلا بود.

در این دوره، استرالیا، ایالات متحده، روسیه، کانادا و آفریقای جنوبی نیز به عرضه مقادیر زیادی از این فلز گرانبها ادامه دادند.

برای درمان کامل استخراج، بازیافت و پالایش طلا، به پردازش طلا مراجعه کنید.

از آنجایی که طلای خالص بسیار نرم است و نمی‌تواند در برابر دستکاری طولانی مدت مقاومت کند، معمولاً آن را با فلزات دیگر آلیاژ می‌کنند تا سختی آن را برای استفاده در جواهرات، ظروف طلا نقره فروشی اصفهان یا ضرب سکه افزایش دهند.

  • منابع:
    1. gold chemical element
  • تبلیغات: 
    1. لوله پلی اتیلن قابلیت خنک کنندگی دارد
    2. کشمش پر مصرف ترین میوه خشک جهان است
    3. خطرات استفاده از روغن موتور تقلبی
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *