اولین لباس زنانه زیبا جهان بلاخره دوخته شد!!

این تحقیق به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه دانشجویان دختر لباس فارغ‌التحصیلی خود را انتخاب می‌کنند و چگونه لباس بر قضاوت ناظران تأثیر می‌گذارد.

در مطالعه ما پیراهن زنانه پوشیده فارغ التحصیلی دانش آموزان را دستکاری کردیم تا حرفه ای یا به نظر برسند.

همسالان زن، بزرگسالان و استادان اولین تصور را در مورد دانشجویان، کار پایان نامه آنها ایجاد کردند و نمرات فارغ التحصیلی آنها (امتیاز پایان نامه و نمره نهایی) را حدس زدند.

همه گروه‌های شرکت‌کننده، دانشجویانی را که لباس مجلسی زنانه کوتاه حرفه‌ای پوشیده بودند، شایسته‌تر ارزیابی کردند، زیرا در پایان‌نامه‌شان تلاش بیشتری کرده‌اند و نمرات بهتری نسبت به زمانی که همان دانش‌آموزان لباس‌های می‌پوشیدند، کسب کردند.

در مطالعات 2 و 3، یافته‌های قبلی را با استفاده از عکس‌هایی که دانشجویان واقعی را در لباس‌های فارغ‌التحصیلی واقعی‌شان به تصویر می‌کشد، تکرار کردیم.

ما دریافتیم که بادی زنانه فانتزی، که برای آن مناسبت نامناسب در نظر گرفته می‌شوند، بر نمرات تخمینی و واقعی فارغ‌التحصیلی تأثیر منفی می‌گذارد و این تأثیر به واسطه بی‌کفایتی ادراک شده است.

نتایج با توجه به ارزیابی زنان بر اساس ظاهر آنها مورد بحث قرار می گیرد.

در جوامع غربی رایج و از نظر فرهنگی مشروع است که ارزش زنان را در رابطه با زیبایی ظاهری در نظر بگیرند انتخاب لباس بخش مهمی از این ظاهر است.

همچنین، جذابیت فیزیکی زنان به طور فزاینده ای با جنسیت یکسان می شود در نتیجه، زنان تمایل دارند تصویر عمومی خود را از طریق ظاهر شکل دهند.

اغلب، این ظاهر به شیوه‌ای صریح مورد نیاز است، مانند زمانی که زنان مشهور از فرش قرمز در کن منع شدند یا پذیرایی‌کنندگان به خانه فرستاده شدند.

زیرا کفش‌های پاشنه بلند نپوشیدند و در نتیجه با «کد لباس» مطابقت نداشتند. و هنجارهای مرتبط با این زمینه خاص در زمان های دیگر، لباس مجلسی زنانه کوتاه نامناسب در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال، دانش‌آموزان دختر تنبیه شدند، یا حتی از دانشگاه محروم شدند، زیرا دامن‌هایشان خیلی کوتاه یا تاپ و شلوارهایشان برای شرایط مدرسه تنگ بود.

بنابراین، زنان به طور مداوم نیاز به نظارت بر ظاهر خود دارند و خود را بسته به آنچه در یک محیط خاص مورد نیاز است تغییر دهند.

اینکه آیا یک لباس برای زمینه های خاص خیلی است و اینکه یک زن باید یا نباید یک لباس راحتی نخی زنانه خاص را بپوشد، یک بحث بحث است با این حال، زنان لزوما نیاز به انتخاب دارند.

  • منابع:
    1. Choice and Consequences of Women’s Clothing
  • تبلیغات: 
    1. تصاویر هولناک ظروف مسی که مردم معتقد اند برای یک جن است!
    2. کودکان افغانی با به آتش کشیدن پرچم حزب طالبان جشن شادی بزرگی گرفتند
    3. جورابی که باعث تقویت موقت حافظه می شود
    4. طراحی نوعی آنتی ویروس که می تواند محل گنج را شناسایی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *