این چند میوه خشک را با هم نخورید!!

مطالعات نشان داده اند که بیش از 30 درصد سرطان ها توسط عوامل غذایی ایجاد می شوند بنابراین، تنظیم الگوهای غذایی و تغییر عادات غذایی می تواند به طور موثر از پیشرفت سرطان جلوگیری کند.

میوه خشک زردآلو و سبزیجات به عنوان عوامل محافظتی در علت سرطان ریه در نظر گرفته می شوند، حتی اگر نمی توان اثرات مخدوش کننده سیگار را رد کرد.

خطر ابتلا به سرطان پروستات زمانی که مصرف میوه و سبزیجات زیاد باشد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

با این حال، اکثر مطالعات مشاهده ای در مورد رابطه بین رژیم غذایی و سرطان تمایزی بین میوه خشک سیب و میوه خام قائل نمی شوند یا به تأثیر میوه خشک بر سرطان اشاره ای نمی کنند.

دستورالعمل های غذایی در بسیاری از کشورها نیز مردم را تشویق می کند تا حد امکان میوه های غیر آبمیوه از جمله میوه های خشک را انتخاب کنند.

میوه خشک آلوچه یک شکل پایدار از میوه است که از طریق فناوری خشک کردن تازه باقی می ماند با این حال، به طور عمده در رژیم غذایی انسان به عنوان یک میان وعده ظاهر می شود و نسبت نسبتا کمی را به خود اختصاص می دهد.

برخی از مطالعات بالینی و آزمایشگاهی گزارش کرده اند که مصرف میوه های خشک با پیشرفت یا بروز برخی سرطان ها مرتبط است.

با این وجود، بحث در مورد رابطه بین مصرف میوه خشک و خطر ابتلا به سرطان تنها بر اساس مدل های حیوانی یا داده های آزمایشگاهی است، و فقدان ارزیابی های علّی اپیدمیولوژیک قابل اعتماد وجود دارد.

  • منابع:
    1. Association between dried fruit intake and pan
  • تبلیغات: 
    1. قیمت سرامیک صادراتی کمر شکن شد!!
    2. با استفاده از این روش ها ماهی 40 میلیون درآمد کسب کنید!
    3. وجود موجوداتی عجیب و غریب در کره مریخ همه را شگفت زده کرد!
    4. اتفاقی ترسناک که باعث قتل جوان 20 ساله شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *