بادام سنگی امسال در صنعت ساخت دارو کاربرد بالایی داشت!

دو نوع بادام بر اساس بافت پوسته نرم و پوسته سخت وجود دارد. پوسته بادام سنگی امسال شروع به خشک شدن روی درختان می کند و نشان می دهد که آنها آماده برداشت هستند .

علاوه بر این، بادام شیرین ویژگی های بسیار دیگری نیز برای هسته دار بودن دارد. در میان میوه خاصی که خورده می شود و دانه درون پوسته آن باید دور ریخته شود، منحصر به فرد است.

برعکس این موضوع برای بادام در طول چرخه رسیدن آن صددرصد صادق است، برای مدت چند روز تا چند هفته به میوه کاملا رسیده تبدیل شود. (بذر، اندوکارپ و مزوکارپ).

 

با زمانی که میوه رسیده بادام وارد چرخه بلوغ می شود، پوسته آن باز می شود. وقتی خشک شد به راحتی می توان پوسته آن را از پوسته بادام جدا کرد.

گودال/دانه داخلی پوسته بادام برای مصرف انسان، آجیل برای مقاصد تجاری، پوسته و پوسته آن برای خوراک حیوانات و بستر گربه استفاده می شود.

صادرکنندگان یا تولیدکنندگان بزرگ تجاری عمدتاً در استرالیا، ایالات متحده آمریکا، ایران، ترکیه، مراکش، اسپانیا و پاکستان هستند. بادام صدفی یا بدون پوست در هر گوشه دنیا به صورت بادام طبیعی کامل یا شاید بادام فرآوری شده به فروش می رسد.

بادام سنگی

پوسته احتمالا دور ریخته می شود اما پوست قهوه ای آن باید برای استفاده بیشتر حفظ شود: اما در مورد بادام های سفید شده هم پوست و هم پوست آن دور ریخته می شود.

عموماً پوست بادام دور ریخته می شد. آجیل و دانه های خوراکی منبع خوبی از درشت مغذی ها و ریز مغذی ها هستند. این نوع غذا همچنین حاوی ترکیبات زیست فعال و آنتی اکسیدانی است که خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی و مشکلات مزمن را در ارزش پایه بدن انسان کاهش می دهد.

اگر مقدار کمی چربی برای منبع آجیل مصرف کنیم تا بتوانیم خطر کلسترول LDL را بیش از نیمی در بدن انسان به حداقل برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *