با این روش ها پیراهن مردانه بافت را بشویید تا هیچ وقت خراب نشود

آخرین مشخصه ای که در انتخاب پارچه پیراهن مردانه بافت  خود باید به آن اهمیت دهیم بافتن نخ استفاده شده است زیرا بسته به نوع آن یک بافت به دست می آید. پرطرفدارترین قیطان ها عبارتند از: پوپلین، آکسفورد ، پیکه ، ویهلا، فویل، فیل فیل ، تویل و غیره.

اگرچه هنوز هم می‌توان پیراهن‌هایی با پارچه‌های خوب تهیه کرد، اما نمی‌توان لباس‌هایی را پیدا کرد که کیفیت کار مشخصه آن باشد.

برای اینکه بفهمیم با این کیفیت سر و کار داریم یا نه، باید مطمئن شویم که گردن و سرآستین آن گرما ثابت نباشد ، بلکه داخل آن باشد، گردن فضایی برای نگهداری چند نهنگ داشته باشد و حداقل استحکام را داشته باشد.

چیزی که ما همچنین خواهیم دید این است که دکمه ها از موادی ساخته می شوند که به عنوان مادر مروارید یا مادر مروارید شناخته می شوند.

پیراهن مردانه بافت

ماده ای سخت که در لایه داخلی پوسته برخی از نرم تنان یافت می شود. و باید انتظار داشت که تقویت کننده پارچه به قسمت پایین جلو و پشت پیراهن بپیوندد.در کیفیت، سوراخ دکمه، دوخته شده با دست یا تقویت پارچه در مناطق خاص نیز در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این مسائل، مهم اما عمدتاً زیبایی شناختی، موارد دیگری نیز وجود دارند که واقعاً مسئول تشخیص پیراهن خوب از استثنایی هستند.

در منحصر به فرد ترین پیراهن ها، سوراخ دکمه ها با دست دوخته می شود و نقاشی ها با درزهای شانه و یوغ مطابقت دارند.

به همین ترتیب، در قسمت‌هایی که بیشترین سایش را دارند، حداقل یکی از آن‌ها با دست دوخت خواهند داشت. آنها حداقل هشت بخیه در هر سانتی متر خواهند داشت و دامن آنها همیشه با دست تمام می شود.

یک پیراهن کتان به خصوص در رنگ های روشن خوب عمل می کند. رنگ‌های سفید یا خنثی نیز به بازتاب نور کمک می‌کنند و توانایی طبیعی آن برای خنک کردن و محافظت در برابر گرما را تقویت می‌کنند.

سایه‌های پاستلی به خوبی روی لباس‌های آماده تابستانی (مانند کت و شلوار کتانی تک‌سینه بژ یا سنگی) برای ظاهری الهام‌گرفته از ریویرا فرانسوی کار می‌کنند. برای داشتن ظاهری متمایز کنار استخر، آن را با شلوارک و صندل بپوشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *