با شوینده صورت زنیاک نوروا پوستتان را در هر سنی درخشان کنید

چگونه، چه زمانی و با چه چیزی با شوینده صورت زنیاک نوروا صورتمان را تمیز کنید
با این پاکسازی صورت، دیگر نیازی به فیلتر هنگام گرفتن «سلفی» نخواهید داشت.

نوشته اگنس تیکسیدو گاهی اوقات ابتدایی ترین ژست ها مهم ترین و نادیده گرفته شده ترین هستند. چطور ندانیم صورتمان را بشویم! بدیهی است که شما این کار را هر روز انجام می دهید، اما آیا آن را به روشی که باید انجام می دهید؟

با محصول مناسب، به ترتیب مناسب، و به تعداد دفعات لازم؟

ما قاطعانه خواهیم گفت: پاکسازی صورت مهمترین ژست زیبایی است که در طول روز انجام می دهید .

شوینده صورت

پوست تمیز مترادف با پوست جوان، زیبا، درخشان و سالم است . اگر تمیز کردن را به درستی انجام ندهید، هر کاری که بعد از آن انجام می دهید اثر خود را از دست می دهد.

بله، می دانیم، شما سوالات زیادی دارید: شیر پاک کننده بهتر است یا ژل؟ آیا چند دستمال برای من کافی است آیا ارزش خرید برس تمیز کننده را دارد؟

استراحت کنید، ما به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم: راهنمای ضروری برای شستشوی صحیح صورت را آماده کرده ایم .

چه محصولی برای من بهترین است؟
خوب، مثل همه چیز، بستگی دارد. این بستگی به نوع پوست و عادات شما دارد. برای «معتادان زیبایی»، پاکسازی صورت یک مراسم است، اما شاید شما به یک روش سریع و مؤثر نیاز داشته باشید.

یک روش عالی برای هر صورت وجود دارد زیرا مهمترین چیز در مورد یک پاک کننده (هر چه که باشد) استفاده از آن است.

روغن ها
روغن های پاک کننده معمولا در پاک کردن آرایش و آلودگی ها از روی پوست بسیار قدرتمند هستند. ژاپنی ها صدها سال است که به عنوان اولین قدم صورت خود را با روغن تمیز می کنند (و این ما را متقاعد می کند).

برای چه نوع پوستی؟ برای همه انواع پوست و بله، همچنین برای کسانی که آکنه دارند که از اثرات خشکی محصولات بسیار تهاجمی رنج می برند.

من بخورم؟ روغن را روی تمام صورت خود ماساژ دهید تا آرایش پاک شود و آن را با یک پد پاک کننده آرایش یا یک حوله نرم پاک کنید ( می دانید، ترفند آرایشگر کیت میدلتون ).

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *