با چسب مزدا مو بکارید و جوانتر شوید

وقتی صحبت از چسب می شود اولین چیزی که به ذهن خطور می کند نوع چسبی است که در کارهای نجاری استفاده می شود اما البته چسب های بسیار متنوعی برای مصارف مختلف تولید می شود.

بسیاری از انواع چسب متعلق به برندهای مختلف در بازار به فروش می رسد. تفاوت هایی در کیفیت و همچنین در زمینه هزینه و استفاده وجود دارد.

چسب مزدا که اخیراً به محبوبیت زیادی تبدیل شده و مخصوصاً توسط علاقه مندان شنیده می شود و با دیدن آن تحسین برانگیخته می شود، کنجکاوترین، جستجوگرترین و مورد تقاضاترین چسب است.

اما مود پوج نوعی چسب است که در کشور ما به راحتی یافت می شود و در صورت یافتن ارزان نیست. کیفیت داره؟ بله، اما معادل های آن می توانند به خوبی mod podge کار کنند. بنابراین، انواع چسب مخصوصاً برای مبتدیان.تصمیم گرفتم یک بررسی در مورد آن تهیه کنم.

چسب مزدا

این مجموعه را به منظور ایجاد راهنمای مرجع برای انواع چسب های موجود در بازار تهیه کرده ام و انواع موجود را در یک مکان جمع آوری کرده و به راحتی اطلاعاتی در مورد چسبی که باید در کار خود استفاده کنید را بیابید.

 به طور خاص، من اطلاعاتی در مورد انواع چسبی که می توانید از بازار به آسان ترین و سریع ترین راه به دست آورید، با اطلاعات مختصری در مورد اینکه کدام چسب باید در انواع پروژه هایی که می خواهید در مورد اهداف سرگرمی انجام دهید، استفاده شود، ارائه خواهم کرد. ایده های خودتان، بازیافت و دکوراسیون منزل .

اول از همه، من می خواهم با مقایسه 2 برند مختلف چسب مورد استفاده در انواع کارهای سرگرمی، آماتور یا حرفه ای، به سراغ مجموعه خود بروم.

کارهای انتقال عکس روی چوب با چسب مود پود بسیار رایج شده است. با این حال، حدس می‌زنم که حتی mod podge هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که همه چیز به این سطح می‌رسد، که برای مدت طولانی خود را در بازار عرضه کرد که فرآیندهای انتقال را می‌توان با چسب محافظ سطح انجام داد.

اما وقتی متوجه شد که نمی تواند این کار را انجام دهد، نوع جدیدی به نام چسب انتقال عکس را نیز روانه بازار کرد. بله، این داستان چسب انتقال mod podge است.

البته گزینه انتقال عکس فقط چسب مود پود نیست و گزینه دیگری نیز در بازار وجود دارد. البته این چسب دکوپاژ آهنگ است. اگرچه نحوه استفاده مانند مد پوج یا سایر رسانه ها نیست، اما می توان چسب انتقال را بسیار ارزان به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *