بیل مکانیکی که در موزه برلین نگهداری می شود!

یک بیل مکانیکی که توسط الیکات برای رقابت با تراکتور بیل دار پشتی معمولی در برخی شرایط زمین طراحی شده است، به عنوان یک ضمیمه به یک بیل‌کن استاندارد برای حفاری و پمپاژ مداوم مواد زیر آب نصب می‌شود.

از چرخه‌ای عملیات‌های معمولی بیل‌های پشتی ناشی از چرخش، بوم کردن و پیچ‌شدن سطل جلوگیری می‌کند و جریان ثابتی از مواد لایروبی را که قبلاً تا حدی دوغاب شده‌اند، فراهم می‌کند.

با این حال قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر در خارج از ایران نیز مناسب تر است، از محدودیت‌های معمولی چرخ سطلی رنج می‌برد که فقط به استخراج موادی که می‌توان برش داده و از پمپ عبور داد محدود شد.

همچنین انرژی بر است زیرا چندین برابر بیشتر از مواد جامد آب را با سرعت بالا افزایش می دهد.

تخمین زده می شود که یک عملیات 60 متر مکعب در ساعت به 50 اسب بخار نیرو نیاز دارد که به طور مداوم روی چرخ سطل اعمال شود تا مواد به سطح برسد.

در حین حفاری معمولی، بیل بکهو مکانیکی به طور تصادفی به یک 28 اینچی برخورد کرد. خط اصلی انتقال گاز در وسط جنگل اندونزی واقع شده است.

بیل مکانیکی خط لوله را گرفتار کرده بود که باعث نقص مکانیکی قابل توجهی شده بود و 3 متر از خط لوله آسیب دیده بود.

از آنجایی که این خط لوله منبع اصلی منبع تغذیه یک نیروگاه محلی و همچنین سنگاپور است، بسیار مهم بود که همچنان فعال بماند. اواسط تابستان با دمای بیش از 39 درجه سانتیگراد و یک دوره اوج تامین برق بود.

تعداد زیادی از مطالعات در مورد مناسب بودن قیمت بیل بکهو صفر تبریز می گویند و این محصول از آستین های کامپوزیت لمینت کامل برای تعمیر دائمی آسیب های مکانیکی و تداخل شخص ثالث بهره مند است.

    1. Excavators
  • تبلیغات: 
    1. با گلیم دیگر نگران شکستن لوازم خود نباشید
    2. در گذشته مردهای خائن را با سیم جوش نابینا می کردند
    3. مروری بر تکامل ضد یخ از گذشته تاکنون
    4. ترکیبات جدید ضد یخ که تازه رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *