تابلو نقره اصل دیوار خانه امیر کبیر به لرزش صدها میلیون دلار فروخته شد

وقتی صحبت از ابعاد به میان می‌آید، تابلو نقره اصل همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد و بوم را روی یک قاب داخلی کشیده می‌شود که تصویر را از دیوار بیرون می‌آورد.

چاپ بوم قاب شده ما یک انحراف سلیقه ای از سنتی است، با ترکیبی از پنبه با کیفیت بالا که رنگ زیبا و بازتولید استثنایی جزئیات را به نمایش می گذارد.

شناور جزئی بین بوم و قاب عمیق، یک جلوه بصری منحصر به فرد را بر خلاف هر چیز دیگری در دسترس ایجاد می کند.

ایده آل برای..
از چاپ بوم برای عکس هایی که می خواهید در نگاه اول بیرون بیایید استفاده کنید. این برای ثبت پرتره‌هایی که می‌خواهید نسل‌ها به شما منتقل شود ایده‌آل است – عکس‌های عروسی، عکس‌های نوزاد و غیره.

تابلو

نمایش نکات
چاپ بوم چه به تنهایی و چه با انواع دیگر قاب ها، همیشه باید نقطه کانونی باشد. اگر آن را به دیوار گالری اضافه می‌کنید، آن را در یک موقعیت مرکزی آویزان کنید تا بین مجموعه قاب‌هایتان تعامل متعادلی داشته باشد.

قاب های رومیزی
قاب رومیزی روی میز کناری در مقابل دیوار قرمز تیره قرار گرفته است.
چرا ما آن را دوست داریم
همه اینها در جزئیات کوچک است – و قاب های رومیزی کمک زیادی به خانه می کنند. قاب چوبی رومیزی ما طراحی جاودانه را با عملکردی منحصر به فرد مدرن ترکیب می کند:

به سادگی از پایه فلزی جداشدنی استفاده کنید تا قاب خود را از روی میز به دیوار ببرید و دوباره برگردید.

ایده آل برای..
یک قاب رومیزی را در مناطقی قرار دهید که به کمی چیز اضافی برای القای شخصیت در فضا نیاز دارند. این قاب های همه کاره درست در خانه روی میزها، مانتوها، قفسه بندی ها یا به عنوان قطعه تکمیلی در دیوار هنری رویایی شما هستند.

نمایش نکات
از یک قاب در فضاهای تنگ استفاده کنید تا از ظاهر نامرتب جلوگیری کنید. با این حال، زمانی که فضا دارید، قاب‌های رومیزی را با اندازه‌ها و جهت‌های مختلف تکان دهید تا یک نمایشگر کوچک ایجاد کنید که اتاق را می‌سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *