تتاثیر استفاده ظروف یکبار مصرف گوشت بر سلامتی انسان

البته که تولید ظروف یکبار مصرفی مانند ظروف یکبار مصرف گوشت بسیار در بهداشتی بسته بندی شدن مواد غذایی تاثیر دارد، اما آیا تا به حال به اینکه با زباله های ناشی از این ظروف چه کنیم فکر کرده اید؟

داوطلبان محیط زیست گفتند که به ندرت دیدند که کسی ورقه های پلاستیکی مورد استفاده برای بسته بندی مواد غذایی را برای بازیافت به ایستگاه بازیافت برد.

نویسنده استنباط می کند که اکثر غذاخوری ها ورقه های پلاستیکی را پس از استفاده دور می اندازند و عمدا آنها را برای بازیافت نمی شویند.

با توجه به ماهیت خش خش ورق پلاستیکی، به احتمال زیاد پلاستیک غیر قابل بازیافت است.

داوطلبان بازیافت چیز زیادی در مورد مواد شیمیایی نمی دانند، بنابراین نمی توانند چیز زیادی در مورد ایمنی خوردن آنها بگویند. اما در مورد بازیافت، داوطلبان گفتند که کیسه‌های جلیقه پلاستیک‌های قابل بازیافت هستند.

که اغلب به عنوان بسته‌بندی بیرونی غذاهای آماده استفاده می‌شوند تا حمل غذا راحت‌تر باشد و کیسه‌های جلیقه را می‌توان پس از استفاده برای بازیافت کنار گذاشت.

علاوه بر این، اگر گیره های پلاستیکی نوشیدنی های گرم نیز از کیسه های جلیقه ساخته شده باشند، می توان آنها را نیز بازیافت کرد.

آیا فروشگاه‌های بسته‌بندی نشده در پیشگیری از همه‌گیری رخنه می‌کنند؟
پاسخ: نه! فروشگاه های بسته بندی نشده در زمان های عادی به شدت نگران ایمنی مواد غذایی هستند و در فرآیند تحویل، پر کردن و تمیز کردن ظروف بسیار خاص و دقیق هستند!

پیشگیری از بیماری همه گیر در فرآیند مصرف چیزی نیست جز انجام کار خوب در تمیز کردن مواد غذایی، تمیز کردن پرسنل حمل و نقل و بسته بندی و انجام اقدامات ضد عفونی و پیشگیری از بیماری همه گیر برای خود مصرف کنندگان.

از جمله عواملی که فروشگاه ها باید به خوبی کنترل کنند، فروشگاه های بدون بسته بندی باید تا حد امکان بررسی کنند. به عنوان مثال، هنگامی که از یک فروشگاه غیر بسته بندی در تاینان بازدید کردیم.

متوجه شدیم که علاوه بر ضدعفونی کردن درب، منشی های منظمی در هنگام پر کردن غذا به مشتریان خدمات ارائه می دهند و ظروف کاملاً تمیز می شوند.

مهمترین کار پیشگیری از بیماری همه گیر نظافت است! بنابراین چه فروشگاه بدون بسته بندی باشد و چه فروشگاه عمومی، لازم است تا حد امکان قبل از ارائه خدمات به مصرف کنندگان ضدعفونی شود و ظروف خود تهیه شده که با مصرف کننده در تماس هستند قبل از استفاده با آب گرم شسته شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *