خوراک مرغ رستوران تایلندی باعث مرگ نخست وزیر شد

خوردن خوراک مرغ رستوران که توسط سرآشپز های حرفه ای پخته می شود برای اکثر افراد لذت بخش است. اما چرا خوراک مرغ آنها اینقدر خوشمزه می شود؟

ما یاد گرفتیم که نباید مرغ را در فریزر عمیق نگهداری کنیم. اما آن مرغ که در فریزر عمیق منجمد خواهد شد سفت خواهد بود. ما نمی توانیم آن را بیرون بیاوریم و به عنوان رازک برای پخت و پز استفاده کنیم.

در اینجا او باید راهی برای یخ زدایی و بازیابی آن پیدا کند. اما آن مسیر باید کاملا سالم باشد.

بله، کسانی هستند که مرغ را از فریزر عمیق داخل آب داغ می اندازند و می گذارند آب شود و ما افراد زیادی را دیده ایم که آن را زیر نور خورشید رها کرده و منتظر آب شدن یخ هستند.

خوراک مرغ

اما اینها راه های بسیار اشتباهی هستند دوستان، بسیار ناسالم.

خب پس چیکار کنیم؟ مرغمون رو که از فریزر عمیق بیرون آوردیم داخل یخچال میذاریم. در آنجا به تدریج حل می شود. زیرا این سالم ترین و دقیق ترین روش است. اگر وقتتان کم است، می توانید از تهیه آن مرغ صرف نظر کنید، اما هرگز آن را در آب های لغزنده نیندازید.

ما برای خودتان نمی گوییم، همه چیز برای سلامتی شماست.

اگر گفتید نه روش دیگری نیاز دارید، همچنین می توانید مرغ بسته بندی شده را (بسته باید ضد آب باشد) با قرار دادن آن در ظرف آب سرد یخ زدایی کنید. البته فراموش نکنید که هر از گاهی آب را عوض کنید.

نکاتی برای فر مورد نظر آماده است: درست کردن مرغ در فر

گر دوست دارید بوی مرغ از فر بلند شود، اگر ترجیح می دهید غذاهایتان را در فر بپزید زیرا سبک تر است، باید ترفندها را بدانید.

اول از همه مطمئن شوید که مرغی که در فر می گذارید خشک باشد، حتی اگر یک مرغ کامل یا فقط قسمتی از مرغ باشد. اگر مرغ سوخاری درست نمی‌کنید و می‌خواهید مرغ از فر خارج شود، این یک غذای ضروری است.

چون مرغی که مرطوب یا خیس می ماند به جای ترد شدن در هنگام پخت در فر به دلیل رطوبت نرم می شود. به طور خلاصه، اگر پوست مرغ چسبنده را دوست ندارید اما نمی توانید به پوست مرغ ترد نه بگویید، باید مرغ خود را قبل از گذاشتن در فر کاملا خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *