داستان داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000که انرژی ماورایی داشت

سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 کاربردهای بالقوه زیادی در ساختمان های مسکونی، تجاری و سازمانی دارند.

رایج ترین کاربردها در خانه های چند خانواری یا به عنوان افزودنی های مقاوم سازی برای خانه هایی با سیستم های گرمایش “غیر مجرای” مانند هیدرونیک (گرمای آب گرم)، پانل های تابشی و بخاری های فضایی (چوب، نفت سفید، پروپان) است.

آنها همچنین می توانند انتخاب خوبی برای افزودن اتاق ها و آپارتمان های کوچک باشند، جایی که گسترش یا نصب کانال های توزیع برای یک تهویه مطبوع مرکزی امکان پذیر نیست.

اینفوگرافیک انرژی Saver 101 ما را در مورد خنک کننده خانه بررسی کنید تا بدانید تهویه مطبوع مینی اسپلیت بدون کانال چگونه در مقابل سایر سیستم های خنک کننده قرار می گیرد.

مانند سیستم های مرکزی، مینی اسپلیت ها دارای دو جزء اصلی هستند:

یک کمپرسور/کندانسور در فضای باز و یک واحد هواساز داخلی. یک مجرا که کابل برق، لوله مبرد، لوله مکش و تخلیه کندانس را در خود جای داده است، واحدهای خارجی و داخلی را به هم متصل می کند.

داکت اسپیلت

مزایای
مزایای اصلی مینی اسپلیت ها اندازه کوچک و انعطاف پذیری آنها برای منطقه بندی و خنک کردن اتاق های جداگانه است. بسیاری از مدل‌ها می‌توانند تا چهار واحد هواساز داخلی (برای چهار منطقه یا اتاق) متصل به یک واحد خارجی داشته باشند.

این تعداد بستگی به میزان سرمایش برای ساختمان یا هر منطقه دارد. این می تواند تحت تأثیر میزان عایق بندی ساختمان و آب بندی هوا باشد.

هر یک از مناطق دارای ترموستات مخصوص به خود خواهند بود، بنابراین شما فقط باید آن فضا را زمانی که اشغال شده است، تنظیم کنید و در مصرف انرژی و هزینه صرفه جویی کنید.

نصب سیستم‌های مینی اسپلیت بدون داکت نیز نسبت به سایر انواع سیستم‌های تهویه مطبوع آسان‌تر است.

به عنوان مثال، اتصال بین واحدهای خارجی و داخلی معمولاً فقط به یک سوراخ سه اینچی (~8 سانتی متر [سانتی متر]) از طریق دیوار برای مجرا نیاز دارد.

همچنین اکثر سازندگان این نوع سیستم ها می توانند طول های مختلفی از مجراهای اتصال را تهیه کنند.

بنابراین، در صورت لزوم، می توانید یونیت خارجی را در فاصله 50 فوتی (~ 15 متری [m]) از اواپراتور داخلی قرار دهید. این امکان را فراهم می کند تا اتاق ها را در سمت جلوی یک خانه ساختمانی با کمپرسور در یک مکان مفیدتر یا نامحسوس در بیرون ساختمان خنک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *