روغن کنجد فرابکر ترمزی برای ریزش موهای شماست

روغن کنجد. دستور العمل ها و موارد استفاده از روغن کنجد فرابکر در آشپزخانه:
آیا روغن های کاربردی ما از کتان، کنجد و آووکادو را می شناسید؟ آنها نه تنها فواید تغذیه ای زیادی دارند. علاوه بر این، آنها به ما در بهبود سلامت بدن کمک می کنند.

کیفیت روغن کنجد

روغن کنجد سرشار از امگا 6 و امگا 3 و 9 است، البته به میزان کمتر. این ویژگی ها آن را به مکملی عالی برای رژیم های گیاهخواری و وگان تبدیل می کند.

این یک محصول 100٪ گیاهی و بدون شکر و شیرین کننده است. به همین ترتیب، در میان اجزای آن تخم مرغ، لاکتوز یا پروتئین شیر وجود ندارد که این امکان را برای هر فرد آلرژیک یا عدم تحمل بدون خطر می دهد.

گویا این کافی نیست، روغن کنجد ما توسط شورای کشاورزی ارگانیک اندلس (CAAE) تایید شده است ، که تضمین می کند که یک محصول ارگانیک است.

روغن کنجد

کاربردهای روغن کنجد در آشپزی

توصیه می شود روغن کنجد را به صورت خام مصرف کنید تا از خواص آن کاملاً بهره مند شوید. بنابراین، می‌توانیم آن را مستقیماً به سوپ، سبزیجات، ماهی، سالاد خود اضافه کنیم.

علاوه بر مصرف خام، می توانیم از آن به عنوان مکمل در تعداد زیادی دستور غذا استفاده کنیم. در این موارد می‌توانیم آن را با سایر روغن‌های گیاهی مانند روغن دانه ماسیاسول یا روغن زیتون کلاسیک ترکیب کنیم. به این ترتیب به تعادل کامل طعم ها دست خواهیم یافت.

روغن کنجد در عجیب‌ترین دستور العمل‌های ما، مانند مواردی که در زیر برایتان آورده‌ایم، عالی است. به مرور با ما ادامه دهید!

دستور پخت با روغن کنجد

در زیر دستور العمل هایی را برای شما قرار می دهیم که در آنها می توانید از روغن کنجد ما نهایت لذت را ببرید. میشه با ما بیای؟

برای دسترسی به دستور پخت کامل، روی تصاویر کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *