عسل کنار دزفول باکتری ها را در بدن سرکوب می کند

مصرف عسل کنار دزفول از طرف پزشکان توصیه شده. حال میخواهیم بدانیم چرا؟ برخی بررسی‌های بزرگ در گذشته نشان داده‌اند که 1 تا 3 درصد از جمعیت ممکن است واکنش‌های آلرژیک به آنتی‌بیوتیک‌های مختلف داشته باشند.

برای افراد مبتلا به این آلرژی، مصرف حتی مقدار کمی از آنتی بیوتیک ها می تواند باعث واکنش های نامطلوب مانند بثورات پوستی، تورم صورت، دهان و زبان و حتی مرگ شود.

تأثیر دیگر ظهور باکتری های مقاوم به دارو در جمعیت باکتریایی انسان است. اگرچه داده های فعلی محدود است، اما نگرانی هایی نیز وجود دارد که مصرف طولانی مدت دو آنتی بیوتیک، نیتروفوران (نیتروفوران) و نیترویمیدازول (مترونیدازول)، ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

عسل

همه می دانند که عسل حاصل جمع آوری عسل توسط زنبورها است، اما چگونه از زنبور عسل تبدیل به عسل بطری شده و به دست ما رسیده است؟ بیایید نگاهی به روند جمع آوری عسل طبیعی بیندازیم!

عسل طبیعی نباید حاوی هیچ گونه ماده خارجی از جمله بقایای شربت تغذیه باشد و نباید به صورت مصنوعی با شربت ارزانتر برای فروش به عنوان عسل اضافه شود.

 طبق استاندارد عسل کمیسیون Codex Alimentarius سازمان ملل متحد، عسل نباید هیچ ماده ای اضافه کند، بنابراین عسل نباید با شکر مخلوط شود. با این حال، قانون هنگ کنگ فقط تصریح می کند که محتوای ساکارز در عسل نباید از 5٪ تجاوز کند که به طور قابل توجهی از استاندارد بین المللی عقب تر است.

در این آزمایش، ما تجزیه و تحلیل کردیم که آیا نمونه‌ها با قندهای گیاهی C3 (گندم، برنج) یا قندهای گیاهی C4 (نیشکر، ذرت) تقلب شده‌اند. مشخص شد که 6 نوع عسل معمولی و 3 نوع عسل مانوکا حاوی قند تقلبی بودند.

در میان 6 عسل معمولی که با شکر تقلبی شده بودند، محصولی به نام بای‌هوامی از تایوان وجود داشت که ترکیبات آن را با عنوان “هایهوانکتار، فروکتوز” درج کرده بود، بنابراین بایوانکتار باید ماده اصلی باشد، اما شکر گیاهی مخلوط کربن 4 محتوای آن به 85 درصد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *