فروش واتر پمپ نیسان شرکتی شما را در عرض یک ماه میلیاردر می کند

چه زمانی واتر پمپ نیسان شرکتی را تعویض کنیم؟
از آنجایی که یک عنصر مکانیکی است، شامل قطعات متحرک است، این قطعات در اثر استفاده دچار سایش می شوند، به همین دلیل پمپ آب باید تعویض شود.

اگر پمپ آب به موقع تعویض نشود، احتمال دارد موتور آسیب جدی ببیند. علائمی که ممکن است پمپ آب آسیب دیده باشد به شرح زیر است:

نشتی در محل اتصال آن: نشت مایع خنک کننده را از طریق اتصال آب بندی نشان می دهد.
به دلیل دمای بالا: در لحظه ای که متوجه افزایش دمای بیش از حد نرمال در داشبورد

واتر پمپ
صداهای عجیب و غریب: زمانی که پمپ آب شروع به تولید صداهای عجیب و غریب می کند، در بلبرینگ آن با مشکل مواجه می شویم که باعث نقص در سیستم خنک کننده می شود .
در نظر داشته باشید که اگر تسمه لوازم جانبی قطع شود، موتور ممکن است بیش از حد گرم شود و پمپ آب کار نکند و باعث گرم شدن بیش از حد شود.

هنگام تعویض تسمه تایم، پمپ آب باید تعویض شود.
هنگامی که پمپ آب حرکت میل لنگ را از تسمه تایم می گیرد و صداهای عجیبی تولید می شود، یاتاقان ها ممکن است گیر کنند و در نتیجه تسمه تایم را بشکنند یا قطع کنند و در نتیجه آسیب جدی به موتور وارد شود.

پمپ هیدرولیک همراه با ترموستات و رادیاتور، بخشی از سیستم خنک کننده خودرو است و وظیفه گردش مایع خنک کننده را از طریق کانال هایی که برای این منظور تنظیم شده اند و در اطراف بلوک موتور، رادیاتور یا سرسیلندر بر عهده دارد.

ماموریت آن انتقال گرمای اضافی به بیرون است. علاوه بر این، باید از آب بندی بهینه اطمینان حاصل کند تا هیچ اتلاف مایع خنک کننده ای که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور شود، وجود نداشته باشد.درایو تسمه تایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *