مصرف دائم پودر گوشت برای بدن فواید دارد؟!

فرضیه تحقیق فرض می کند که منبع خوبی از فسفر برای محصولات است مقدار فسفر موجود در خاک را افزایش داده و خاک را تثبیت می کند.

این فرضیه در طول یک آزمایش پودر گوشت طیوری طولانی مدت شامل کشت مهم ترین گونه های زراعی از نظر اقتصادی مورد آزمایش قرار گرفت.

فرض بر این بود که می تواند جایگزین کودهای معدنی P معمولی شود.

هدف از این مطالعه بررسی اثر اعمال شده در سه دوز بر میزان فسفر و جذب ذرت سیلویی، گندم زمستانه و دانه روغنی زمستانه کلزا بود.

محتوای و تعادل پودر گوشت دامی موجود در خاک این مطالعه بخشی از تحقیقات طولانی مدت (یک آزمایش مزرعه ای شش ساله) است که به بررسی تأثیر بر اجزای عملکرد، ترکیب شیمیایی محصولات و ویژگی های انتخابی خاک می پردازد.

نتایج مربوط به عملکرد و کیفیت کلزای زمستانه بازده و محتوای نیتروژن ذرت سیلو، گندم زمستانه و دانه روغنی کلزا. و تعادل نیتروژن خاک قبلاً منتشر شده است.

یک آزمایش مزرعه‌ای طولانی مدت در منطقه کوچک با ذرت و پودر جوجه خوراک دام، گندم زمستانه و کلزای زمستانه در ایستگاه آزمایش کشاورزی در (شمال شمالی لهستان) متعلق به دانشگاه ، در سال‌های 2014-2019 انجام شد.

این آزمایش بر روی خاک قهوه ای ایجاد شده از ماسه لومی، که طبق پایگاه مرجع جهانی به عنوان طبقه بندی شده است، انجام شد.

طرح بلوک های تصادفی با چهار تکرار بود. خاک کمی اسیدی بود، محتوای نیتروژن معدنی آن 8.82 میلی گرم در کیلوگرم بود، و در فسفر موجود (65 میلی گرم در کیلوگرم در 1) نسبتاً فراوان بود، در پتاسیم فراوان (163 میلی گرم در کیلوگرم) بود.

کیلوگرم-1)، و در منیزیم (96 میلی گرم در کیلوگرم-1 خاک) بسیار فراوان است پودر گوشت ماهی و استخوان مورد استفاده در این آزمایش دارای ترکیب شیمیایی زیر به ازای هر کیلوگرم DM بودند.

  • منابع:
    1. The Effect of Meat and Bone Meal (MBM) on Phosphorus
  • تبلیغات: 
    1. مشاهده پرنده های عجیب بر روی کره ماه!
    2. فردی که توانست با روغن موتور اینترنت را شارژ کند
    3. پیر زنی که راز جوانی پوستش را فاش کرد
    4. استفاده از گوگرد باعث نبینا شدن شخصی در تهران شد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *