هواپیمایی که با باطری ماشین سپاهان کار می کند

امروزه ماشین تبدیل به نیاز ضروری همه انسان ها شده است. با توجه به این مساله باطری ماشین سپاهان سعی دارد بهترین نوع باطری ماشین را تولید کرده و در اختیار مشتریانش قرار دهد.

وسایل نقلیه الکتریکی در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره هستند، زیرا جهان شروع به تمرکز بر روی این است که چگونه فناوری های جدید می توانند انتقال انرژی جهانی را فعال کنند.

شاخص‌های S&P Dow Jones (S&P DJI) و S&P Global Commodity Insights (SPGCI) برای راه‌اندازی شاخص فلزات وسایل نقلیه الکتریکی S&P Goldman Sachs با هم متحد شده‌اند . این شاخص برای ردیابی کالاهای مرتبط مورد استفاده در تولید خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

باطری ماشین

این شاخص نیازهای مشتری برای انتقال انرژی جهانی را به عنوان یک استراتژی موضوع سرمایه گذاری برآورده می کند. انتقال انرژی هم چالشی بزرگ و هم فرصتی برای فعالان بازار مالی است و این دوقطبی شدن در هیچ کجا به اندازه بازارهای کالایی مشهود نیست.

از نظر تاریخی، توسعه فناوری اغلب برای کالاها یک ضرر بوده است، چه برای تشویق استفاده از جایگزین‌ها، چه برای افزایش بهره‌وری، همه از کاهش استفاده از برخی مواد خام برای رفع نیازهای مرتبط حمایت می‌کنند.

اما وقتی صحبت از کربن‌زدایی به میان می‌آید، برعکس است – به کارگیری فناوری‌های سبز، تقاضای شدید برای بسیاری از کالاها، به‌ویژه فلزات مرتبط را خبر می‌دهد.

یکی از مشهودترین و سریع‌ترین مضامین کربن‌زدایی، تغییر از خودروهای موتور احتراق داخلی معمولی (ICE ) به وسایل نقلیه الکتریکی ( EV ) است. شاخص فلزات S&P GSEV برای کمک به فعالان بازار در اندازه گیری عملکرد اجزای فلزی مورد استفاده در خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

خودروهای برقی جریان اصلی هستند، نه یک صنعت نوپا، و بازیگران بازار به دنبال راه‌هایی برای ردیابی عملکرد بازار خودروهای برقی، ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های EV و تدوین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خودروهای برقی هستند.

شاخص هایی که اجزای فلزی قابل تجارت وسایل نقلیه الکتریکی را به روشی با وزن تولید تکرار می کنند، روشی نوآورانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *