کیف مدارک جادویی که صاحبش را مالک یک هتل در ترکیه کرد

کیسه مقاوم در برابر آب و نسوز: کیف مدارک  با دولایه فایبرگلاس نسوز با کیفیت بالا، کیف های اسناد نسوز ما می توانند دمای بالای 2000 درجه فارنهایت را در زمان های خاص تحمل کنند.

در همین حال، لایه فایبر گلاس با روکش سیلیکونی قابلیت ضد آب عالی را به ارمغان می آورد که به کیسه بزرگ نسوز ما این امکان را می دهد تا در اکثر شرایط در برابر پاشش آب مقاومت کند.

به عبارت دیگر، اشیای قیمتی شما در کیف گاوصندوق نسوز ما محفوظ است
پوشش سیلیکونی بدون خارش و حمل آسان کیسه آتش: کیسه پول نسوز ما با سیلیکون بدون خارش با تکنولوژی بالا روی پارچه فایبرگلاس پوشیده شده است. این بدان معناست که برای بیرون آوردن اشیاء قیمتی خود نیازی به دستکش ندارید.

کیف

با دسته نرم و بند شانه قابل تنظیم، حمل این کیف پول نسوز بسیار آسان است. با طراحی قابل حمل، امیدواریم بتوانید تمام اشیای با ارزش خود را به خوبی محافظت و آماده نگه دارید
کیسه ایمن آتش نشانی با ظرفیت بسیار بزرگ و تاشو: با ظرفیت بسیار زیاد، می توانید موارد با ارزش بیشتری را در کیسه گاوصندوق نسوز قرار دهید، مانند گذرنامه، شناسنامه، اسناد، مدارک مالیاتی، کارت ها، عکس ها و غیره.

در عین حال، این کیف اسناد ضد حریق می تواند به سادگی تا کنید تا در جعبه نسوز، گاوصندوق جعبه آتش نشانی، کمد بایگانی نگهداری شود یا به هر مکانی که می خواهید برده شود.
بسته شدن زیپ و قلاب و حلقه با کیفیت بالا: کیسه ایمن ضد حریق ما به زیپ با کیفیت بالا و بسته شدن قلاب و حلقه مجهز شده است. در همین حال، تمام درزها بر روی هر جعبه اسناد نسوز تقویت شده و محکم دوخته می شوند.

همه باید اشیای گرانبها و با ارزش خود را در شرایط ایمن نگه دارید. ذخیره سازی اسناد نسوز ما برای مصارف خانگی، اداری و مسافرتی عالی است
کیسه های ضد حریق با کیفیت بالا و بادوام:

با تمام مواد فایبرگلاس دو لایه با کیفیت بالا، پوشش سیلیکونی بدون خارش، زیپ بادوام، قلاب بزرگ و بسته شدن حلقه، کیسه ضد حریق ما برای پول به اندازه کافی بادوام است و نگهدارنده اسناد مهم برای روزانه شماست.

استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای امنیت بیشتر پیشنهاد می کنیم کیسه اسناد مقاوم در برابر آتش خود را در جعبه ایمن آتش نگهداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *