یک کفش فوتبال معمولی عامل موفقیت مسی شد

 عوامل متعددی در قیمت کفش فوتبال معمولی دخیل هستند وکفش های خوب ارزان نیستند. همچنین برندهای متعددی در بازار وجود دارد که می تواند خریداران را بیشتر گیج کند. از این رو، ما در این مقاله کمی شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در این راهنما، ما به تمام سوالات رایج درباره کفش فوتبالی که ممکن است برای اولین بار خریداران داشته باشند پاسخ می دهیم.

علاوه بر این، اگر قبلاً گیره‌هایی دارید، اطلاعات مفیدی در مورد اینکه چگونه می‌توانید عمر آن‌ها را افزایش دهید، پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم مقاله ما در مورد تاریخچه کفش های فوتبال را بررسی کنید.

کفش فوتبال

کت های فوتبال چه شکلی هستند؟

گیره های فوتبال مدرن مانند هر کفش دیگری به نظر می رسند، اما در پایین خود میخ های نوک تیز دارند. به این میخ ها گل میخ (یا گیره) می گویند و برای ایجاد چسبندگی در زمین بازی وجود دارند.

بیشتر فوتبال های حرفه ای در زمین های چمن در فضای باز انجام می شود، بنابراین برای بازیکنان ضروری است که در حین دویدن، چنگال خود را حفظ کنند.

این ناودانی ها می توانند از پلاستیک یا فلز (معمولاً آلومینیوم) ساخته شوند. علاوه بر این، این ناودانی ها را می توان به طور دائم متصل کرد و یا در برخی موارد جداشدنی هستند.

برخی از اشکال فوتبال نیز بر روی سطوح سخت داخلی بازی می شود.

بنابراین، گیره های فوتبال داخل سالن حتی ممکن است روی کف پای خود ناودانی نداشته باشند.

 آنها بیشتر شبیه گودی یا گوه هستند و کوچکتر هستند، بنابراین سطح تماس بیشتری در پایین گیره فوتبال با زمین فوتبال دارید.

تفاوت بین گیره فوتبال و گیره فوتبال چیست؟

در نگاه اول، گیره فوتبال و کفش فوتبال ممکن است یکسان به نظر برسند. با این حال، تفاوت های جزئی اما اساسی بین این دو وجود دارد. و به همین دلیل نمی توان از یک نوع قلاب برای ورزش دیگری استفاده کرد.
تفاوت قابل توجه این است که گیره های فوتبال دارای یک سنبله در کف پا هستند در حالی که گیره های فوتبال اینگونه نیستند.
  گل میخ انگشت پا برای بازیکنان فوتبال ضروری است، زیرا به آنها کمک می کند تا در هنگام مهار یا فشار دادن به تکلر، چنگ خود را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *